Dom je pyramída: tí, ktorí sú dolu, chcú byť čo najskôr hore, takže v Dome môže pracovať aj čerstvý absolvent, ktorý nevie nič o hospodárení, aj drevár, ktorý nikdy nič nepredal (viď inzeráty). Domu je jedno, kde končia provízie postupované jeho ľuďom, hlavné je, že papierovo všetko sedí.
Rymo má silnú motiváciu verbovať do Domu2, kde práve pôsobí, čo najviac nováčikov, robil to už pri Dome1. Princíp Rymovho plánu je prostý: Rymo sa tvári, že tí, ktorí ho nikdy nevideli ani na obrázku, ale poznajú jeho nováčikov, sú jeho klienti. Nováčikom, ktorí ešte nemajú národnou bankou pridelené identifikačné údaje, Rymo odovzdá mizerné percento im náležiacej provízie. Rymo provízie nevracia, exekúcie na majetok, ktorý nemá, mu pribúdajú, často sa sťahuje, ale príslušníci Organizácie ho všade nájdu.
Pripomínam, že provízia je v podstate to, čo zaplatí klient finančnému domu navyše,
teda Dom nedbalosťou(?) spôsobuje, že peniaze klientov Domu tečú prostredníctvom pod ich značkou pôsobiaceho Ryma priamo do Organizácie. Ktovie, koľko Rymovi podobných takto rieši svoju situáciu tiež. Som zvedavá, či Dom svojich Rymom podvedených nováčikov odškodní. Zdroj, ktorý dospel k záveru, že Dom zo seba robí holubník sám, nezverejňujem. Ide o pobočky zahraničných firiem pôvodom z Rakúska a Nemecka.