Dosť! Nech uvedú reklamu, ktorá nebudí mylný dojem.

Autor: Judita Vargová | 14.10.2015 o 0:00 | Karma článku: 3,44 | Prečítané:  194x

Nie každý dospelý uvažuje kriticky, nieto ešte dospievajúci. Poznáte to: maskaruje sa osoba už namaskarovaná, na spaľovač tukov ukazuje prstom slečna vychudnutá od narodenia, sprchovací gél propaguje dáma už predtým osprchovaná

neznámym detergentom, holidlo nám odporúča ženská vyholená už predtým niečím iným, domácu pedikúru predvádza pani, ktorá už na pedikúre bola v salóne, krvavú penu šplechne do armatúry herec, ktorý má chrup, že by mohol byť aj kozmonaut – keď si tú pastu nekúpi ten, kto ju potrebuje, tak aspoň zopár hypochondrov. Na akože zázračnú kozmetiku láka modelka, ktorá nemá problematickú pleť; pre oslnivú manikúru iba lak na nechty nestačí...

Ochucovadlo predvádza muž v kuchárskej čiapke, ktorý kuchyňu nikdy nevidel; chalan v namotávke na plnený rožok pri príležitosti uvedenia novej príchute sa nadšene tvári skôr, než sa po prvý raz dotkne náplne, pretože je už najedený z niečoho iného, ibažeby hrýzol iný druh rožku než ten, ktorý je na predaj a náplň má len celkom vstrede; na zvýšenie predaja iného spotrebného tovaru je použité akoby nafetované dojča, ktoré dve minúty v zostrihu nespí, nevrieska, nemočí, nevracia a neškriabe – hotová radosť mať niečo ako dieťa doma! (a to ešte nie je vo veku, keď zistí, že zubami sa dá pohrýzť ruka)

Ak je vedľa „hľadáme ľuďom prácu“ vyobrazený človek s účesom od kaderníka, neznamená to, že každý, kto nemá na hlave profesionálny styling, nie je človek. Ak v dokrútke behajú utešené animované vitamany, netešte sa predčasne na utešené plyšáky, môžu byť aj ohavné.

Desaťročné dievčatá nevedia robiť aranžmány z plastelíny; nedá sa nadlhšie zabaviť škôlkara gučkou, ktorá dokáže len stáť, pípať a klipkať očami, či už z telemarketingu alebo od výrobcu napodobenín; a v upútavke na autodráhu sledujeme niekoľkosekundový zostrih toho, čo aj s prípravou trvalo natočiť hodinu.

        Znehodnocovanie potravín na komerčné účely – samostatná kapitola

Keď lekárnik namieša prostriedok na čistenie záchoda a predá ho ako nápoj, poviem si: črevá niektorých ľudí môžu byť znečistenejšie než potrubie; tu moja útrpnosť končí: celozrnná múka je síce zdravá, ale je nechutná, takže ju výrobcovia „vylepšujú“ množstvom soli, cukru a ktoviečoho, čím z výrobku robia tovar zdraviu neprospešný, ak je určený na konzumáciu, a napriek tomu ho ponúkajú akoby bol najzdravším na svete! (rafinovaný cukor prekysľuje=zaťažuje organizmus rovnako dobre ako rafinovaná/vymletá múka, čiže nahradiť zlú múku lacným cukrom je ísť z dažďa pod odkvap, tým pádom svet neje zdravšie, iba módnejšie) A ľudia si taký odpad aj tak kúpia, lebo ich aj s cestou vyjde lacnejšie, než keby si ho pripravovali sami, aby sa potom mohli čudovať, prečo podnikateľ s tovarom pochybnej kvality sídli vo vile, kým oni bývajú v strýkovej garáži. V dobrom podniku, keďže káva odvodňuje, by ste k nej mali dostať pohár vody – analogicky by dobrý výrobca mal ku každej porcii svojej akože potraviny pribaliť jeden citrón. Robí to niektorý? Minimálne by som zaviedla index morbidity do tých „potravín“...

        Dá sa to

Reklama na konzervovanú fazuľu, kde je využitá imitácia uľavovania si od biologických plynov, mylný dojem nebudí, ibažeby rozosmiala tých, ktorí hádali, že ide o ponúkanie vírivky...

Záver

Môjho synovca zatiaľ pred reklamnými nástrahami nechráni nikto okrem mňa: vždy pri informácii, že je to len reklama, použijem znechutený tón – ak pravdaže neprepol na iný program ten, kto išiel na záchod.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

NDS priklepla Doprastavu zákazku bez súťaže, postaví privádzač do Žiliny

Združenie k výstavbe úseku diaľnice D1 Hričovské Podhradie - Lietavská Lúčka za 427,2 milióna eur si pribalí aj zákazku za 23,5 milióna.

EKONOMIKA

Firmy nutne potrebujú ľudí, z Ukrajiny im ich vláda dovoliť nechce

Richter hovoril o možnosti vpustiť na náš pracovný trh ľudí z tretích krajín.

EKONOMIKA

Právnici, ktorí radili pri predaji Eurovey a príchode Číňanov

Právnické firmy ukázali top obchody, pri ktorých radili.


Už ste čítali?