reklama

Ako si Úrad práce... predstavuje ochranu osobných údajov

Pani Gabriela Olejníková, bytom Kúria 1, 949 07 Nitra, si 17. októbra 2012 vypísala (a zjavne aj podala) žiadosť o zaradenie do kurzu profesionálneho rodičovstva, v ktorej sa priznala k istým zaujímavým vlastníckym pomerom –

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

povaha situácie mi nedovolila preveriť si ich: nemám dôvod mať jej údaje a nevyplýva mi zo žiadnej zmluvy povinnosť mlčať o týchto skutočnostiach – uvažujem, kto asi má k dispozícii moje.

/na mojom ročníku boli Darina, Elena, Helena, Jana, Kveta, Lenka, Ľuba, Maja, Marika, Martina, Renáta, Viera a na absolventskej praxi na matrike som bola predtým, nie potom/

18. decembra 2012 som vstúpila do kancelárie (č.dv. 505) v administratívnej budove na Štefánikovej 88 v Nitre. Úradníčka, na 90% ju viem stotožniť, mi najprv ukázala vyplnenú žiadosť menovanej G.O. so vzorkou jej podpisu, nemám eidetickú pamäť, potom z vyplnenej žiadosti urobila fotokópiu, ktorú mi darovala ošetrenú iba bielou páskou korekčného rolera, aby som vedela, aké skutočnosti treba do žiadosti uviesť, nakoľko nedisponovali bianko tlačivami, originál si podržala, nechala ma s tým akoby stieracím žrebom odísť. Šťastie, že sa údaje nedostali do rúk niekomu inému, napríklad najväčšiemu podvodníkovi Nitry Patrikovi B.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keby menovaná bola fiktívna osoba, úradníčka by nemusela nič zatierať. Menovaná ma môže kedykoľvek kontaktovať, ak chce mať k predmetnému úniku papier, som veľmi ochotná dohodnúť si s ňou stretnutie na policajnej stanici, predložiť dôkaz a podrobne dosvedčiť, ako k úniku došlo.

 Ako si má úrad predstavovať ochranu osobných údajov

a) úradníčka mala záujemcovi na poznámkový papierik spísať požadované položky

b) úradníčka mala zatrieť osobné údaje na fotokópii a z toho urobiť fotokópiu

Úradníčka mi pravdaže nikdy nemala ukazovať vyplnenú žiadosť reálnej osoby, ako vzor by mali použiť vymyslené údaje fiktívnej osoby.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Na margo profesionálneho rodičovstva

Dúfam, že riaditelia detských domovov majú vypracovanú metódu, ako svojim zverencom budú vysvetľovať, prečo sú ich spolužiaci jedináčikovia, kým zverenec sa o rodičovskú starostlivosť delí okrem šiestich vlastných potomkov rodičov s piatimi ďalšími zverencami

(od výkonu tohto povolania ma odradilo, ako ponižujúce muselo byť pre PhDr., keď som v jeho práci ja, Bc., našla chybu a ešte som ho aj donútila ju opraviť, akoby som sa uspokojila s prvostupňovým vzdelaním iba preto, aby som štvala Mgr. a Dr.)

Judita Vargová

Judita Vargová

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  1x

povolanie: hĺbač. v živote sa spolieham na logiku a princípy- platia rovnako pre dobrých aj zlých, pre výnimočných aj pravidelných, napísaných aj strojcov svojho osudu- záruka správnosti. záleží mi opísať vec pravým menom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu