reklama

Nitrania vedia najlepšie, ako odbiť promotéra

Promotér je jedinec, ktorý si dotieraním zarába 4€ hod., vyskytuje sa v obchodných centrách a supermarketoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

TOP 10

„ja ti ruku nepodám- ja nemám rád špinu: pozri, čo máš pod nechtami- horšie než tulák"

„ani nemáš dobrý odhad na ľudí: na ponuky len-teraz neberiem-alebo kde si môžem overiť to, čím sa oháňate?"

„ja nakupujem radšej u znalcov- ty ani nevieš, o čom rozprávaš; keby si chápal, čo je alergén, nerobil by si túto prácu.."

„ani si sa nepostavil k bankomatu, ani gramatika ani etiketa ti nič nehovorí- a nestojím o pozornosť zmije, ktorá ma do tváre láka úsmevom a za chrbtom robí grimasy a nadáva"

„úžasné, že vidím topshop naživo, len mňa príťažliví narcisti nepriťahujú- skôr naopak"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„ja som dosť oblbovaný v práci (doma), aspoň nakúpiť chcem v pokoji"

„ja viem- nezaplatím 100 eur, ani 80 eur, ani 50 eur, ani 30 eur, ani 10 eur, ani euro vám nedám a neverím cudzím, že peniaze v mešci tam nie sú z iného dôvodu"

„ha ha ha- ak som doteraz neveril, že opica v hodvábe je stále opica, tak už verím- ha ha ha"

„človek sa dokáže správne rozhodnúť len na základe pre a proti- proti vám chýba v prejave"

„nie 40 za tri: 20 za dva-neudržím tajomstvo a dúfam, že máte vydať.."

Judita Vargová

Judita Vargová

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  1x

povolanie: hĺbač. v živote sa spolieham na logiku a princípy- platia rovnako pre dobrých aj zlých, pre výnimočných aj pravidelných, napísaných aj strojcov svojho osudu- záruka správnosti. záleží mi opísať vec pravým menom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu