reklama

Podvod ako z učebnice

(na základe skutočného príbehu, mená nevyjadrujú identitu) V spoločnosti PQO pracuje Otília Osýpková. Otília má mesačný plán na výkon x jednotiek, je živnostníčka, teda má určité výdavky. Aby splnila plán a uživila sa, musí do spoločnosti PQO prilákať ďalších y ľudí ako klientov alebo nováčikov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Otília stretne mladého Jožka Mrkvičku, s ktorým sa spoznala už dávnejšie. Kým mladý Jožko sa sťažuje, Otília sa chváli, akoby sa jej dobre vodilo, hoci ani nejedáva, len aby mala na benzín. Mladý Jožko podľahne ženským zbraniam Otílie a stane sa nováčikom v spoločnosti PQO. Otília pošle mladého Jožka Mrkvičku za Jožkom Mrkvičkom starším, otcom mladého Jožka, aby mal on prvý osoh z nového podnikania mladého. Nakoľko je mladý Jožko nováčik, spracúvania Jožka staršieho sa ujme Otília s jej ženskými zbraňami. Aby však mladý Jožko nepovedal, že ho Otília využíva, Otília uvedie mladého Jožka ako agenta Jožka Mrkvičku staršieho, mladý Jožko túto lož potvrdí svojím podpisom. Jožko Mrkvička starší považuje účasť mladého pri jednaní za súhlasnú s postupom Otílie z PQO, preto nemá pochybnosti a bez váhania uzná, že to, čo mu Otília vykresľuje, sa mu páči a rád by si to zadovážil. Potom Otílii podpíše prázdny papier. Otília si ale papier doplní podľa svojho mesačného plánu, nie podľa toho, čo vykreslila Jožkovi Mrkvičkovi staršiemu. Otília pošle tento papier do spoločnosti Vendel, ktorá adresuje Jožkovi Mrkvičkovi staršiemu odpoveď, v ktorej akceptuje obsah toho papiera. Otília odpoveď zadrží, aby Jožko Mrkvička starší nezistil, že bol podvedený, z porovnania dohodnutého s odklepnutým u Vendela. Otília si je istá, že Vendel, jej spoľahlivý kamoš, sa prikloní nie na stranu poškodeného Jožka Mrkvičku staršieho, ale na jej stranu. Nakoniec Jožko Mrkvička starší obdrží odpoveď, ktorú mu obratom adresoval Vendel. Otília vie, že mladý Jožko Mrkvička s tým už nič nezmôže, lebo kým Otília postúpila Vendelovu odpoveď rodine Mrkvičkových, vypršala lehota, počas ktorej možno od dohody s Vendelom odstúpiť. Mladý Jožko Mrkvička sa veľmi na Otíliu rozhnevá a zo spoločnosti PQO odíde, nájde si inú prácu. Ak sa Jožko Mrkvička starší rozhodne sťažovať Vendelovi, Vendel si vypýta stanovisko PQO, ktoré konštatuje, že agentom Jožka Mrkvičku staršieho je jeho vlastný syn, mladý Jožko Mrkvička, ktorého spolupráca s PQO bola problémová. Celý zisk z vybavenia zmanipulovanej objednávky zdedí po odídenom mladom Jožkovi Mrkvičkovi Otília Osýpková, rodine Mrkvičkových ostanú len oči pre plač. Poučili ste sa? Akých chýb sa dopustili v rodine Mrkvičkových?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aké záväzky má môj agent? Koľko spoločného má môj agent s poskytovateľom toho, čo mi ponúka?

Do akej miery sa môj agent drží morálnych zásad? Má môj agent hodnotnú a dlhodobú prax?

Je môj agent ochotný zverejniť svoje presvedčivé prostriedky?

Aké majú iní skúsenosti s agentovou spoločnosťou? Ponúkol mi môj agent Protokol o sprostredkovaní?

Zrušil môj agent moje krytie tak, aby novozaložené krytie začalo v deň po dni ukončenia pôvodného krytia, čiže som nepretržite krytý?

KOMUKOĽVEK S PRIEMERNOU INTELIGENCIOU STAČIA DVA VAŠE OSOBNÉ ÚDAJE, ABY SA DOSTAL K OSTATNÝM, SPRAVIDLA MENO A ADRESA - HÁDAJTE, ČO MÔŽE UROBIŤ TEN, KOMU ICH DÁTE VŠETKY..

Judita Vargová

Judita Vargová

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  1x

povolanie: hĺbač. v živote sa spolieham na logiku a princípy- platia rovnako pre dobrých aj zlých, pre výnimočných aj pravidelných, napísaných aj strojcov svojho osudu- záruka správnosti. záleží mi opísať vec pravým menom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu