reklama

Čo vás čaká a neminie, keď máte vryp

Ako jednoduché by to bolo, keby týraného týral iba ten, kto s tým začal – týraného týra viac-menej aj každý ďalší...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Základné rady

1) nezverejňujte svoju f o t o g r a f i u na sociálnej sieti, v životopise, v inzeráte, na au-pair portáli ani nikde inde, kde vás ešte napadne: vryp kuká aj z obrázku vašej tváre, z pohľadu čitateľov vrypu je to akoby ste to mali vyryté na čele (ak čitateľov chcete zmiasť, pozorujte ich a napodobňujte)

2) pripravte sa na to, že v styku s obchodníkmi, manipulátormi a psychopatmi vám bude zle: buď sa ohradíte a n a k r i č i a na vás, alebo budete ticho a bude vás to zožierať – kým váš psychológ bude očakávať, že sa ohradíte, čitateľ vášho vrypu očakáva, že ostanete ticho, v opačnom prípade je to akoby stál na koberci, za ktorý ste zatiahli a on spadol na zadok, tak či tak nebude počúvať, čo hovoríte, bude počúvať iba vryp, ktorý mu hovorí, že to môže... buďte pripravení na to, že ak sa vás niekto pokúsi zotročiť a vy sa ohradíte (hej, počúvaj, choď tam a urob mi tamto; vieščo, urob si to sama), škaredo sa pomstí: na druhý deň už bude vedieť celé osadenstvo, že ste boli požiadaní o láskavosť, priateľskú službu, ktorú ste odopreli, ak je čitateľ vášho vrypu krajší než vy, budú veriť jemu, nie vám, a budete opovrhovanie znášať vy, nie váš psychológ; najlepšie je striedať: raz sa ohradíte, inokedy to necháte plávať

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Základné druhy osôb, s ktorými budete prichádzať do styku

Manipulátor (pasák, agent,..) je niečo ako slabší odvar psychopata, dokáže presvedčiť pomaly mačku, aby si kúpila psa a ide mu o kontakty – bude vám po vzhliadnutí vašej fotografie posielať žiadosti (10x vymažete a pošle ďalšiu), keď si zmeníte stav (status) na vydatá/ženatý, vzdá to. Psychopata ani to neodradí, musíte si zrušiť profil (konto), ak chcete mať pokoj. Obchodník je našťastie len drzý (bastard), čo je v tomto kontexte pochvalné uznanie.

 Ide na istotu

Na prednášky pre mňa povinné sa votrel fúzkatý z inej fakulty, nenosil si knihu, aby sa na mňa mohol lepiť, neviem, čím mi chcel imponovať, keď smrdel, okrem toho ma prenasledoval, čakal ma na miestach, kam som chodila sama, a tváril sa, že je to náhoda, a obťažoval ma intímnymi výzvedami – aj keby som to nahlásila garantovi, nemohli by ho vyhodiť, lebo by podal sťažnosť, že prišiel o kredity. Ja som prišla o fúru vedomostí a čo je najhoršie, on to, čo sa mal akože učiť, už dávno vedel.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Gentleman to nebude

Písala som si s nejakým Kemalom z neviem akej diery na Zemi, ktorý mal miesto pobytu rovnaké ako ja, akurát on bol na študijnom pobyte tam a ja inde. Zdalo sa mi hlúpe, že si píšeme, keď by sme sa teoreticky skôr mohli stretnúť, tak som to navrhla a iba kvôli nemu som pricestovala a ponevierala sa niekde, kde to vyhovovalo jemu, lebo na moju obľúbenú lokalitu sa odmietol dostaviť. Ukázal mi svoju internátnu izbu, čoho som sa nebála v spoľahnutí na to, že sa sem netrepal preto, aby vysedával v base. Snáď by som bola ochotná mu veriť, že sa mu páčim, ale on zadrel, že som pekná, čo je blbosť. Snahou obchytkávať ma zakúsil môj reflex, schytal lakťom do rebier. Keby nekládol svoje ústa na moje, niečo by som ho naučila po slovensky, ale kto chce všetko hneď, nakoniec nedostane nič, viac som ho nevidela.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Čo mám robiť?

Skúsili ste vyčíhnuť moment, keď vám prísediaci hladkal stehno pod lavicou, lebo môže, keď mal ruku tam, kde to potrebujete, aby ho to čo najviac bolelo, akonáhle prudko zdvihnete nohu, čo narobí rachot, ktorý taktne uhladíte odvolávkou na kŕč v tej druhej nohe, pričom prísediaci bude mať čo robiť, aby nebolo všetkým jasné, prečo ho bolí ruka? Ak vás v škôlke učili, že keď si agresora nebudete všímať, prestane ho to baviť, neprestane

Judita Vargová

Judita Vargová

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  1x

povolanie: hĺbač. v živote sa spolieham na logiku a princípy- platia rovnako pre dobrých aj zlých, pre výnimočných aj pravidelných, napísaných aj strojcov svojho osudu- záruka správnosti. záleží mi opísať vec pravým menom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu