Reklama sa tvári ako seriózny článok, nedajte sa napáliť

Autor: Judita Vargová | 25.6.2015 o 16:25 | Karma článku: 1,25 | Prečítané:  156x

Ak chce niekto riešiť čínštinu alebo kórejčinu bez znalosti angličtiny, tak sa zapotí – jeden prekladač má zaujímavý sponzoring. Zatiaľ sa vo veľkom uplatňuje táto metóda v cudzojazyčnej doméne. Zatiaľ.

Jeden druh upútavky má nadpis, od ktorého by ste očakávali sumár tipov skúseného, ale dostanete sa cezeň k propagande ohľadom jedného konkrétneho výrobku, rafinovane sa pritom mení titulný obrázok, takže slovo „lacné“ nebude namieste. Základný predpoklad: ľudské oko je citlivé na pohyb a stránka sa nedá vyhrnúť. Žiadna škoda, precvičila som si jazyk.

Druhý variant by som odporučila do pozornosti chirurgom, lebo síce stránka ponúka to, čo sľubuje, ale k jednotlivým položkám sa treba preklikať s chirurgickou presnosťou, pretože ak kliknete vedľa správneho tlačidla čo i len o milimeter, dostanete sa tam, kde ste nechceli byť, pričom stránka pri načítavaní skáče. To je život, to nie je hra.

Keď niekto začne vyrábať tienidlo, ktoré agresívnu reklamu zakryje, prvá si ho kúpim. Tak bude vlk sýty aj ovca celá.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Čo si o autokamerách myslí polícia a môže ísť video na Facebook?

Autokamery snímajú aj poznávacie značky a tváre ľudí, s videami preto treba narábať opatrne.

DOMOV

Smer opúšťajú nitrianski členovia, nepáčia sa im miestne kšefty

Predseda miestneho klubu je nespokojný.


Už ste čítali?